Thursday, November 4, 2010

Emo

Ok...aku serious redha kan musibah yang menimpa.

Tapi ada banyak benda yang aku plan, sumanya miss!! Aku redha tapi rasa geram. Paham tak?

  1. Aku tak sempat nk amik 2 final papers. So nanti aku kena amik sorang2 sambil bertentang mata ngn pensyarah. How cool is that huh?
  2. Aku tak sempat nk celebrate anniversary padahal aku dah plan sumting yang takda la gempak sgt pon. Tapi paling gempak la yg aku boleh buat.
  3. Aku dah plan nak jalan2 banyak tempat sebelum aku balik rumah, tapi akhirnya aku terpaksa balik awal dan tersadai di rumah.
  4. Roxy wat annual sale 50% untuk members 6hb Nov ni. Waaaaaaaa........kalo miss yg ini, setahun lg la nak kena tunggu. Beg roxy dah la cantik2....gigit jari kaki la aku mcm ni ='(

Para pembaca sekalian, tolong la jgn cakap hikmah suma ni ialah aku boleh save duit. Benda ni sememangnya perkara paling menyakitkan hati untuk didengar. Aku dah allocate budget untuk benda2 ini... Jadi sedih tau tak bila semuanya tak jadi! Arghhhhhhhh!!!!!




No comments:

Post a Comment