Tuesday, November 16, 2010

Kekasih Bercium Di Depan Pavilion

Anda terangsang?
Adegan ala Hollywood di tepi jalan.
Mantap weh!!!


Hahahahahaha.....tajuk ni macam tengah hot je sekarang. Lagi pun, tips untuk menaikkan trafik blog salah satunya adalah tajuk2 yang kontroversi. Aku test google dulu babe. Memang kuar artikel2 yang merangsangkan memberangsangkan! Weeee (^^,)

Kalau ada antara pembaca2 kesayanganku yang tak tau lagi, sila lah google untk menghupdatekan diri anda. Cewahhh....perasan diri macam Hanis Zalikha yang ade beribu follower tu. Aku? Ahaa...5 orang jer. Takpe2. Low profile itu cute!

HIJAU

Eh, jangan terkejut plak. Tetibe kan aku letak HIJAU sebesar-besar alam kat atas. Kat bawah ni mama ku.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
skrol lagi ke bawah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
lagi sikit
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aisey....Gambar mama takde la dalam laptop. Maklum la mama ku ini pemalu dan bukan cam whore macam anak die.

Alkisahnye, hari tu masa mama nak pegi pasar, aku yang orang kurang upaya sementara ni gediks la nak pesan selendang. Nak colour hijau ngan biru. Dalam kepala memang bayang hasilnya macam ni la.


Satu hijau


Satu biru


Enjin kereta kedengaran jadi aku ade la sikit2 excited. Haha. Mama hulur plastik hitam. Wah..sekarang beli tudung macam beli dadah. Bungkus dalam plastik legap. Aku pon bukak la plastik itu dengan rakusnya ayunya sambil cover muka ceria. Dan inilah hasilnya.



3 HIJAU dan 1 sahaja BIRU


Ok fine! Mama suka warna HIJAU. Itu pon nasib baik ada sekor biru. Tapi apa yang penting? Kerjasama!!!! Tak habis2 ngn kerjasama. Bukan! Bukan! Bukan!! Yang penting ialah no money still can buy! Yay yay! Mama belanja seperti biasa (^_^)

Tapi tak aci la biru dipinggirkan. hmm..... aku rasa elok cari lagi 2 selendang biru untuk balance kan balik. Hoi! Hoi! Demi masa, sesungguhnya manusia kerugian. Yela..Aku tak beli dah colour biru. Aku beli colour lain. Hoyeah!!!!



No comments:

Post a Comment