Saturday, May 28, 2011

UKOCHANA SOBOTA :)

     Wczoraj nie miałam czasu w ogóle na pisanie. Ciągle siedzę nad szkłem i szukam inspiracji. Wiecie....wczoraj bardzo długo siedziałam w sieci szukając nowych pomysłów. I znalazłam. Coś pięknego, prostego i z ciekawości wieczorem postaram się zrobić :) Na przyszłą sobotę zaplanowałam wyjazd do Zgorzelca na targi. Jutro też gdzieś z pewnością pojadę. :) Przecież będzie niedziela. Pamiętacie, gdy wspominałam jakiś czas temu, że ostatni tydzień był do bani i postaram się, by ten był o wiele lepszy? Udało mi się. Był doskonały. Taki jaki powinien być tydzień mamy :) I takich tygodni będę się trzymać :) Teraz szykuję grilla. Jest karkówka, boczek, piwko, wino i kola :) Będę cierpieć? Całkiem możliwe, ale co tam :) 
Buziaki :***** 

No comments:

Post a Comment