Thursday, June 2, 2011

WSPOMNIENIA

     Czym było by nasze życie, gdyby nie wspomnienia? Mam ich wiele.....mnóstwo, od groma. Wiem, że każdy je ma, ale czy macie tak jak ja, że gdy usłyszycie piosenkę sprzed lat czujecie zapach miejsca, w którym wtedy byliście? Przypominają Wam się emocję, które w Was były? Wracają obrazy pewnych sytuacji? Czy Wy też tak macie? Mam dziś bardzo "wspomnieniowy dzień". Dziś jest rocznica śmierci jednego z pracowników w mojej byłej pracy. Bardzo sympatyczny chłopak. Taki nieduży ale wszędobylski człowiek. Teraz miałby ok 35 lat. Pokłócił się z dziewczyną, wyszedł by przejechać się na motorze...........nie wrócił. Zostawił "wtedy" 3 letnią córkę. Pamiętam koleżankę, która strasznie cierpiała. Kochała go. Skrycie, ale jednak wszyscy to widzieli. A później wszyscy widzieli jak cierpi. 

     Czasem nie chciałabym mieć wspomnień. Chciałabym umieć pozamykać pewne szuflady z obrazami, dźwiękami, słowami, zapachami i żyć ot tak lajtowo dalej. W szczególności zamknęłabym te szafy ze złymi wspomnieniami. Gdy się bałam, gdy byłam sama, gdy słyszałam to czego nikt nie powinien słyszeć, gdy bolało, itp. Właśnie taki mam dzisiaj dzień. Mimo, że byłam totalnie zapracowana cały czas przewijały się różne wspomnienia. U mojej Kaśki nie byłam od hmmm zeszłego tygodnia. No ładnie. Mieszkamy kilka domów od siebie, a ja tak zaniedbuję ją i siebie. Jutro idę do Kaśki na kawę. Musze się tego trzymać. :)


     Podczas przypominania uwielbiam szperać w katalogach ze zdjęciami. Zwłaszcza, gdy wspominam miło.










 Kocham zdjęcia makro.





No comments:

Post a Comment