Tuesday, November 23, 2010

Impian Bilik Tidur Cantik

NO MONEY
NO BILIK CANTIK

Kanan : Dalam bank kau ade brape sen?

Kiri : Hmm...ade la 27 hengget.

Kanan : Cettt! Baik kau lupekan niat nak bilik macam anak tan sri tu. 27 hengget tu nak beli tikar getah pon tak lepas.

Kiri : Fine! Aku ade la buat bajet. Ingat aku sadin2 berangan? Kau tengok ni.



Kanan : Bajet hotak lu! Lime ghatus lime ploh ni mne nak cekau? Kalau kau jual lemak pon tak dapat gini derrr.

Kiri : Ala..nanti aku pepandai la cari duit seludup, duit belas ehsan, duit upah cabut uban mama, duit sengih2 depan papa, duit syiling bawah kapet. Nak seribu daya, taknak seribu dalih jer.

Kanan : Dey tambi. Yennadey! Sewa kau 150. Dah tambah ke blom? Sile2 ye.

Kiri : A'ah la...Sume tujoh ghatus tunai. Alaaaaaaaaaaaa...dah bajet tilam bese2 ngn katil murah pon bajet tinggi jgk.

Kanan : Almari ni asal murah?

Kiri : Aku nak beli almari goyang2 tu la.. Tak pon besi2 penyangkut tu. Tengok la yg mne lawa. Aku nk susun macam ni.


Eh, lawa tak? Maksud aku susun atur. Aku tau lukisan ni memang berseni. Hehe..I shy la.




No comments:

Post a Comment