Sunday, November 14, 2010

The Balls

Jumaat lepas Mr. D join bowling tournament antara company. Aku plak on the way nak balik Perlis ari tu. Keesokan harinye, Mr. D mesej bila dah bangun tido pagi Sabtu tu. Pagi tak pagi sangat la kan. Mesejnya berbunyi:


"Morning..semlm b menang main bowling.menang kumpulan cap ayam aka kumpulan paling hampeh.hehehe.love u honey"


Ni la pingat emas 'Kumpulan Cap Ayam' yang Mr. D dapat tu. Aura-aura pingat emas tu dah ade dah. haha.



Malam kemudiannya aku on phone ngn Mr. D...


Aku : b, yang main sume brape kumpulan?

Mr. D : entah..10 ke 12 kumpulan.

Aku : ha?? 12 kumpulan...kre kumpulan b paling cap ayam??

Mr. D : eh, 10 kumpulan kot...

Aku : hahahahahaha!!!!! (gelak guling-guling)


10 or 12, it really doesn't make any difference darl...hehehe...i'm still proud of you no matter what (^^,)



No comments:

Post a Comment