Tuesday, June 7, 2011

KOCHAM CIEPŁO

     Ostatnio chyba wiele rzeczy kocham.
  1. Jelenią Górę za ludzi, wspomnienia, "Atrapę" itp
  2. ciepło, słońce, opaleniznę :) 
  3. mój telefon za wszystkie miłe wiadomości, które mi dostarcza. Miłe rozmowy, które łączy. Miłe zdjęcia córki, których w nim jest setki.
  4. Kocham balsamy, zwłaszcza te moje, sprawdzone. Kocham miękką skórę i zapach po nich.
  5. Kocham mój samochodzik.....muszę mu dziś okazac więcej miłości i kupić olej do silnika :) Wczoraj wyznałam mu miłość tankując do pełna....chyba przeżył szok :)
  6. Kocham, Kocham, Kocham ostatnio wszystko co dzieje się w moim życiu. 
I to własnie takie moje małe wyznanie miłości do ogólu :)

Zostałam dziś miło zaskoczona różą. Uwierzcie, że byłam w ogromnym szoku ale to miłe :) 

Dzisiejszy dzień na szkoleniu był bardzo ciekawy. babki naprawdę są spoko a wykłady bardzo ciekawe :) Outfit najzwyczajniejszy czyli rybaczki, coś na górę i byłam gotowa :) 

A to już wczorajsze popołudnie. 


 




A teraz jadę po Tosię i może uda nam się zrobić kilka zdjęć.  Buziaki i do później :)

No comments:

Post a Comment