Wednesday, June 1, 2011

TO SPARKLE :)

    Dwa posty wczesniej Monika pytała, jakiego balsamu używam na nogi? W komentarzu odpowiedziałam, ale pokażę Wam zdjęcia. 

     W ubiegłym roku wpadł mi w ręce balsam rozświetlający "Body care" firmy VENITA. Biały, szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej skóry. Do tego ma przyjemny delikatny zapach. Cena 9,25. Czyli na każdą kieszeń tym bardziej, że jest wydajny.  Pojemność 200ml i zgodnie z opisem "subtelnie rozświetla skórę, nadając jej promienny wygląd"







     Jakiś czas temu z myślą o nadchodzącym lecie koleżanka poleciła mi balsam po opalaniu wzmacniający opaleniznę "Sun+ after sun" z firmy AVON. Również ma 200ml pojemności. Zapach poprzedniego bardziej przypadł mi do gustu, ale efekt jaki nadaje skórze jest powalający. Skóra lśni, lśni i jeszcze raz lśni. Dosłownie. Chciałam obejrzeć katalog Avon by Wam powiedzieć jaka jest cena, ale coś mi nie chce się on uruchomić.  Katalog i tak trudno nie dostać :) 

Edit. Dzięki Klaudii napiszę Wam, że ten balsam to wydatek 12,90 :) Dziekuję Klaudia :* 








No comments:

Post a Comment